Gillemore Gin – savršen recept za brend

Svi mi znamo da ukusni špirit stvara u nama očarajavući efekat, a Gillemore džin sa posebnom pažnjom radi upravo to. Već od samog otvaranja boce, mirisi čak 16 biljaka koji ispune prostoriju zavode sve prisutne. Čak i u samom sloganu “Break the seal, let the magic happen.” Gillemore nam pokušava ispričati da je ispijanje njihovog džina više od obične konzumacije kratkog pića – to je doživljaj.

Belgijska agencija skinn je radila brendiranje Gillemore-a od nule i to su svakako odradili savršeno. U samom startu su bili pozvani da učestvuju u stvaranju imena i lika GIllemore te su brend strategiju i definiciju pretočili u realni i digitalni svijet. Osim vizuelnog identiteta i pratećeg materijala, izmislili su i novi oblik boce, kao i jedinstvenu atmosferu koristeći stilizovanu fotografiju. Upravo na taj način su omogućili stvaranje ovog jedinstvenog i magičnog svijeta. Za svoj rad na Gillemore džinu, skinn je dobio i IF Design nagradu u Berlinu. Živjeli!