@import url('https://fonts.googleapis.com/css?family=Open+Sans:400,700&display=swap&subset=latin-ext');

Kako se brendira kafa?

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on email

Ruski dizajn studio Eskimo postoji tek par godina, ali već sada stvaraju projekte koji ostaju zapaženi u dizajnerskoj zajednici. Jedan od takvih projekata je i brendiranje kafe “Pagani”. Pržionicu kafe Pagani je osnovao Giorgio Pagani 1949, godine u Luganu, a trenutno je vodi druga generacija te porodice. Novi logo je smješten u kružnici kako bi oslikao metod mljevenja kafe (zrna kafe se uvijek kreću po kružnoj putanji, svi uređaji u osnovi imaju kružnicu). Samo pakovanje je dizajnirano po uzoru na mašinu u kojoj se kafa peče. Uglavnom pekač ima cilindričnu formu i posebno urađen prozorčić na prednjoj strani da se vidi trenutna temperatura. Osim toga, na pakovanju je jasno istaknuto prvo slovo mješavine ukusa (E – Espresso, G – Grani Naturali…) radi lakše identifikacije proizvoda, , a na drugoj strani se nalazi posebna poruka za sve sladokusce.

inspirisi me kafa pagani

inspirisi me kafa Pagani

inspirisi me kafa Pagani

inspirisi me kafa Pagani

inspirisi me kafa Pagani

Fotografije: Anatoly Vasiliev  za Eskimo

(C) 2020 Inspiriši.me - Sva prava zadržana. Projekat podržao Studio 081.